piątek, 30 stycznia 2015

Prolog

Z czasem człowiek wymięka, wiesz?
Przestaje się uśmiechać,
 ignoruje innych,
nie daje sobie pomóc,
przestaje komukolwiek ufać.
Zdaje sobie sprawę że coś jest nie tak, ale przed tym nie da się uciec...
 
*** 
Jak widzicie mam nowego bloga :)
Będą nowe schizy, nowe dramaty, miłostki bla bla bla
Miałam problem wymyślić prolog
Nie umiem ich pisać (FAIL ROKU)
Rozdział zacznę pisać jak skończę rozdział na "No Sound Without Silence"
Tymczasem ja się z wami żegnam
 
Lost In Stereo
(Mam nowy nick specjalnie z dedikejszyn dla moich dwóch pojebów-Roxy i Kasi :))
 

2 komentarze:

  1. Nie jestem pojebem xD
    Jestem ciekawa jak poradzisz sobie z tą fabułą :3
    Czekam na rozdział 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz napiszę, że Prolog jest świetny!
    Niby krótki, a jednak ma coś co przyciąga czytelnika i sprawia, że ma się ochotę zostać tu na dłużej i chociażby zajrzeć do zakładki Bohaterowie.
    Fabułę znam, ale w tym Prologu jej nie widzę.
    Założe się, że niespodzianką dla niektórych będą kolejne rozdziały.. Dlatego jeśli to czytasz, to wiec, że zachęcam Cię do zostania tu na dłużej...
    ADIOOOOS NIKKI ♥

    OdpowiedzUsuń